Årets julklapp... igen

- Mamma, årets julklapp är inte alls en BH för män.
- Nähä, vad är det då?
- Det lär visst bli en GPS-trosa för kvinnor.
- ?? OK...


Nu måste man ta sig en funderare... Vem skulle kunna ha nytta av en GPS-trosa? Kvinnan själv? Knappast... Tänk er själva att hamna på centralstation i Stockholm och inte hitta till bästa kompisen på Västerlånggatan 42... lite bökigt och genant att behöva fiska upp GPS:n ur trosan, eller ännu värre försöka skriva in adressen med GPS:n på plats... 

Näe, GPS-trosan är nog tänkt för kontrollerande, svartsjuka pojkvänner och äkta män som vill sitta hemma i TV-soffan, dricka öl och äta Sour Cream chips till matchen Manchester United-Arsenal och samtidigt kunna se varje steg som frugan tar efter det att hon lämnat spisen...

Jag bara undrar... Hur stor är GPS:n? Är den lika stor som den vi har med oss på husvagnssemestrarna så kan det bli problem... Trosan lär då inte kunna tillverkas i stringmodell... Och undrar hur man tvättar en sådan sak, kanske inte tål tvätt (blääh vad äckligt). Jag lär då inte önska mig en i julklapp och jag hoppas inte att maken gör det heller.

Slut för idag (tror jag)!



PS. Grattis pappa på SIXTEN-dagen (varför är den flyttad från 6 augusti?.. Per, Karin, Tage, Arne, Ulrik, Sixten... du vet). DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0