Kevin vs Alice

Vem ska vinna?;

En sockersöt, adrenalinfylld och duracellstyrd smileysbarbiepojke från Malta/Arvidsjaur eller en asiatisk kaffelikörfylld chokladpralintjej fylld med oväntad hetta, styrka och arom från Gävle

De båda är helt otroligt begåvade och rockar ju lika fett om man säger så... Jag ansåg tidigt att det var just dessa två som skulle göra sig bäst i finalen i Globen. Min favorit? Kevin till att börja med, men nu lutar det helt klart åt Alice. Jag gillar rock. Jag gillar Pink, Tatu och Alanis Morisette och Alice är lite av alla dessa, men mest Pinkie enligt mig. Å  jag säger bara; Heavens on fire! Den var bara helt sjukt bra! Jag hoppas att Alice vinner (men tror att Kevin gör det)... Fortsättning följer...




Må bästa man vinna...
hoppas det är en kvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0