Tänker på dig syster!

Jag tänker på dig, min syster i Stockholm!
Vi har så mycket att prata om de gånger vi träffas och dessutom är vi oftast fler som vill prata samtidigt. De större, kanske viktigare frågorna hinns inte alltid med...

Jag vill bara säga att jag tycker att du...

...är en fantastiskt duktig tjej som har kommit så otroligt långt på karriärstegen, men som också hinner med ett privatliv med alla möjliga (och omöjliga) fritidsaktiviteter, resor och vänner...

...är en jättegullig och jordnära tjej (fast du mycket väl skulle ha kunnat vara en dryg 08:a)...

...är otrolig som alltid kommer ihåg allas födelsedagar och ringer (länge) för att höra hur vi mår fast vi själva är dåliga på att ringa...

...har gjort det bra som har blivit en sådan fin "plastmamma" fast du inte har någon erfarenhet av egna barn...

Jag önskar verkligen att allt ordnar sig till det bästa nu för dig och att du har repat dig efter det som hände. Du vet garanterat min inställning vid det här laget; Det finns en mening med det som sker (men det är inte alltid man ser det direkt). I ditt fall tror jag det mer än någonsin...

                         

Jag hoppas att den 23:e blir en jättefin och minnesrik dag för er!
Ser fram emot att få träffa er efter jul!

Många, långa kramar
från storasyrran!

Kommentarer
Postat av: Glassabelle

Hej Eva.

Vill du titta i min nya blogg?

Du är verkligen bra att blogga. Men för mig går det ganska segt.

//********

2008-12-01 @ 18:27:28
URL: http://glassabelle.blogg.se/
Postat av: Christer

Hej Eva!

Vilket fint och otroligt sant inlägg i "debatten Linda" :-)

Imorgon smäller det och det blir jag som är den lyckliga av oss två - iaf känns det så. Vi ses snart och då får du även se de fina ringar vi har.

2008-12-22 @ 20:44:33
URL: http://bluraystore.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0