Rätt till revansch, eller?

En bonde i vår by,
en bonde i vår by
hej hopp fadderallanlej en bonde i vår by


En bonde vill bli fru,
en bonde vill bli fru,
hej hopp fadderallanlej, en bonde vill bli fru



Veckans höjdpunkt på TV:n är programmet Bonde söker fru.
Jag gillar upplägget med ett hopkok av alla sorters människor från olika bakgrund,
grupptrycket, "speeddating" under en veckas tid, psykologin, spänningen...
Årets program är bättre än någonsin eftersom det även är
homosexuella bönder som deltar (heja TV4).

Nu ska jag stryka Millas luciaklänning... i morgon är det dags för kröningen...
Ååå vad spännande och kul det ska bli.

Tänk att min flicka ska vara med och sprida ljus hos gamla och sjuka under luciahelgen!

Några R-ord dyker upp i mitt huvud;
rättvisa, rebell, revansch...
(men jag kommer inte att förklara varför).

Sprid ljus och glädje!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag håller verkligen tummarna för milla ikväll, jag är lite små sur på mig själv för att jag inte kan närvara, jag vill sitta där tillsammans med er i kyrkan och titta på allt. Jag saknar er alla! Hälsa Uffe!

2008-12-11 @ 19:55:00
URL: http://tjorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0