Egoistiskt glad

Jag är så himla egoistiskt glad! Min son Joakim kommer att bo kvar i Piteå (åtminstone under våren)!

Han hade mycket långtgående planer på att fara till Californien, OC - Orange County och jobba i en familj under åtminstone ett års tid. Då han nu fick ett positivt förhandsbesked från Kappa vad gäller jobb i framtiden så valde han att stanna kvar. JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD!!! Jag vet att jag borde tänka på Jocke i första hand - det gör jag. Han har själv gjort sitt val och jag tror att han är rätt nöjd med sitt beslut. USA finns ju kvar. Men jag är överlycklig!

Jag ska vara så ärlig och medge att jag inte alls skulle vilja ha Jocke på andra sidan Atlanten under ett år eller mer, hos en annan familj dessutom, fast det har jag ju varken sagt eller visat. Far han senare så kommer jag att stödja det till fullo... men handen på hjärtat; VAD HAR CALIFORNIEN SOM INTE PITEÅ HAR? Inte mycket skulle jag tro, eller kanske... men ändå...



POK - Älskar dig Jocke!
//Ego mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0