10 000 steg

Filnamn: j0192513.wmf Nyckelord: fönster, gardiner ... Filstorlek: 55 kBFilnamn: j0416014.wmf Nyckelord: anatomi, fotspår, fötter ... Filstorlek: 7 kB 

Mina nya WALKING-skor har gått 10 000 steg i dag (utan att ha gett sin ägare det minsta ont i fötterna)... alltid en början.Filnamn: j0284097.gif Nyckelord: gå, män, personer ... Filstorlek: 4 kB
 
 
Bloggen och viktklubben får tyvärr inte mer av min tid i dag än så här eftersom vi har haft fullt upp med att sätta upp vår nya AZZARO-skåp, ett väggord (herregud vilket petjobb!) och en tavla. Bildbevis kommer när jag har påskstädat och satt upp vårgardinerna. Men jag kan avslöja att jag är supernöjd.

Filnamn: j0318168.gif Nyckelord: affärer, affärskvinna, balansera ... Filstorlek: 15 kB 

Snart påsklov!
Kuckelikul!
Filnamn: j0192157.wmf Nyckelord: djur, fåglar, fjäderfän ... Filstorlek: 29 kB 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0