Låt det lukta...

- Är du inFilnamn: j0283826.gif Nyckelord: gester, hoppa, känslor ... Filstorlek: 5 kBte rädd för att någon ska tycka att du skryter i din blogg när du visar bilder på sådant som du köpt? undrade maken Filnamn: j0438205.wmf Nyckelord: anime, ansikten, glad ... Filstorlek: 57 kBhäromdagen. 
 
- Näe, absolut inte! Jag är (rejält) myndig, har en egen inkomst, styr över mitt eget liv, njuter av varje sekund, uppskattar både de små och de stora händelserna i vardagen OCH jag njuter av livet! Och jag tänker INTE be om ursäkt för det och för att jag faktiskt har råd att unna mig ett och annat av livets goda... för det är jag värd!  
 
Så alla som tenderar att lätt bli avundsjuka, de som tycker att det är skryt när man pratar om sådant som man är glad och stolt över och i övrigt alla som tycker att skryt luktar illa: KLICKA BORT BLOGGEN eller HÅLL FÖR NÄSAN för nu kommer mitt senaste inköp att stolt visas upp...

 
Filnamn: j0430481.jpg Nyckelord: ansikten, ansiktsuttryck, barn ... Filstorlek: 244 kB

BERTBY skåp i björk från IKEA! Jag älskar skåpet, det matchar mitt matbord och köksstolarna i björk och det passade precis in på väggen mellan köksdelen och balkongdörren. M a o ett jädra bra inköp!

- Luktade det? Ursäkta, men verkar det som om jag bryr mig? Jag är glad ändå, haha!

1 000 tack Olle & Ann-Britt för att ni tog hem (det tunga) skåpet åt oss från Haparanda!





Känns som om jag skulle vilja trotsa mera...
Är kanske i "trotsåldern"?




Ha det...!
... Om ni känner för det!

//ProvokatEva

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Naturligtvis ska du unna dig att köpa det du vill ha! Du arbetar och tjänar egna pengar, och vad du gör med dem är väl din ensak... (Du kan tro att vi får en hel del kommentarer nu, kring nya huset...!)

2009-04-19 @ 00:18:01
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Eva själv

Jag kan förstå att ni får både en och fem kommentarer kring ert stora och dyra projekt... många avundsjuka kommentarer. Jag gillar att ni vågar sticka ut. Man har bara ett liv och då bör man leva det som man själv vill. Tänk de som inte har något eget liv utan lever andras, stackarna. Undrar om det inte är dom som kommenterar mest?

Ha det som bäst! Snart skola igen!

2009-04-19 @ 08:58:35
Postat av: Kicki

Ha ha ha helt underbar inställning till tingen och till livet.

Jag håller med och ber inte heller om ursäkt.

Passion på livets alla områden,utvecklas LEVA och njuta.

Vi har här och nu det är det enda vi kan vara säkra på.

Tack för din kommentar..........jo jag ska kolla dom här viktklubbarna.

Annars är det väl MMMMsom gäller.

Kram Kicki

2009-04-19 @ 11:04:32
URL: http://www.frallanlotta.blogspot.com
Postat av: Eva själv

Härligt med själsfränder... Livet ska levas!

- MMMM? Beror på dagsformen hur man tolkar det...

- Mysa med mumsig mat?

- Minska matintaget, maxa motionen?

"Mmmm" låter jag när jag äter Noblesse, After Eight eller Remikakor. Har aldrig ätit så många som nu, men jag skriver upp varenda tugga... det är det som gör det. Åsså promenaderna (herregud vad det blåser idag!).

Lycka till! Kram!

2009-04-19 @ 14:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0