Hårresande trend

/www.perukochsmink.com/

http://www.politikerbloggen.se/

Hörde häromdagen att Mona Sahlins förtroenderas kunde ha att göra med att hon ändrat frisyr!!! Men herregud... lever vi på 1600-talet eller?

Jag ändrar både färg och form på min frisyr varje år och jag har då inte märkt att man betraktar mig på något annorlunda sätt för det... tvärtom. Jag tror folk tycker att det är helt OK att byta frisyr ibland, folk förändras ju hela tiden, liksom modet. Nää, styrkan sitter INTE i håret min gode man....


http://bloggbilder.aftonbladet.se/



... inte heller sitter styrkan i  hur (och OM man) sminkar sig... 


http://3.bp.blogspot.com/


... Nääe, om styrkan satt i frisyren eller sminket så skulle definitivt inte Fredrik Reinfeldt vara särsklit populär...


http://www.fokus.se/

... med andra ord så MÅSTE det bero på klädseln, för något annat kan det ju INTE vara!
Så surfa du på framgångsvågen Fredrik ett litet tag till...  snart är det modernt med kjol igen...

Filnamn: j0236337.gif Nyckelord: affärer, affärsmän, män ... Filstorlek: 7 kB                   Filnamn: j0437531.wmf Nyckelord: affärsfolk, affärskvinnor, affärsmän ... Filstorlek: 236 kB              Filnamn: j0303473.gif Nyckelord: affärer, affärsmän, balansera ... Filstorlek: 20 kB   

Nu ska jag själv gå och klä mig, och kostym och slips lär det inte bli. Dräkt däremot har jag funderat över... skulle jag klä i dräkt i dessa tider? Hmm... känns inte som "jag" men på kryssningen i maj, behöver jag ju inte vara "jag" för där känner ju ingen mig (tror jag)... blir kanske någon slags dräkt där... OCH ny frisyr... OCH smink. GUD vad populär jag lär bli!...

Påskpussar till er alla från Ironia!
Filnamn: j0427586.jpg Nyckelord: ansiktsdrag, fotografier, kärlek ... Filstorlek: 193 kB 

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Hej syster, jag blev lite förvånad när din blogg inte handlade om din allra käraste man som har namnsdag idag, så då får jag väl fylla i att Ulf

är ett gammalt nordiskt namn som är detsamma som ulv. Det återfinns ofta på runstenar. Namnet var mycket vanligt i äldre tider men fick sin renässans först på 1900-talet. Antalet namnbärare är runt 66 000, av dessa har omkring 38 200 det som tilltalsnamn. Grattis kära Svåger på din namnsdag ifrån oss....Å glad påsk då igen.

2009-04-11 @ 20:53:32
Postat av: Eva själv

Tack kära lillebror för din uppmärksamhet. Det är nu så att min man inte är alldeldes förtjust i att finnas i rampljuset och eftersom jag respekterar detta så valde jag att pussa på honom inofficiellt i stället... men å´ andra sidan, när man tänker efter så...

Måste sluta för att blogga!

Hejsvejs!

2009-04-12 @ 08:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0