Tjejkväll

Filnamn: j0431609.png Nyckelord: affärsverksamhet, detaljhandel, ikoner ... Filstorlek: 15 kBHar i kväll vFilnamn: j0404886.jpg Nyckelord: baletter, balettskor, ballerinaskor ... Filstorlek: 209 kBarit på tjejkväll liksom 14 285 andra tjejer. Jag och Anki hade förstås siktet först och främst inställt på "Carribean-kläder" och skor. Visst finns det mycket snyggt att spendera sina slantar på, men med tanke på att kanske 5 kg till kommer att försvinna från kroppshyddan innan det beger sig, så känns det inte helt rätt att handla något kroppsnära just nu.

Skor däremot borde  fungera  och om jag inte minns helt fel så är det nu (inte till försommaren) man måste köpa sina nya fotdon för sedan är de slut. Mina (fin-)skor ska vara låga, fotriktiga, klart snygga och sköna att gå i... Finns de skorna får de kosta skjortan om de så vill...

Köpte låga, snygga stövlar (just det; GUMMISTÖVLAR), alltså inget för båtresan (får man hoppas), en röd ESPRIT T-shirt, Mineglas på DUKA och en börs.
Filnamn: j0433885.png Nyckelord: bägare, beskurna bilder, beskurna foton ... Filstorlek: 20 kB Fikade gjorde vi också... men det blev lågkalorivarianten med en liten latte och en femkronorsliten chokladtryffel (cause we´re worth it!).

Tack för en mysig (och lagom dyr) shopparkväll  Anki!

Kommentarer
Postat av: Anki

Tack själv!

Man kan ju inte påstå att min shoppingkväll blev speciellt dyr. 33:- på fika, men jag får väl spara mej till jag ska ut och shoppa lite kläder till kryssningen.

2009-04-03 @ 20:38:18
Postat av: Eva själv

Pengar man inte handlat för finns kvar... Vi tar igen det om en dryg månad så där, eller hur? Vi gör en egen "tjejkväll" vet ja.

Ha en bra helg!

Kram!

2009-04-03 @ 21:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0