Vilken dag är det?

     Filnamn: j0283482.gif Nyckelord: drycker, hälla, husgeråd ... Filstorlek: 26 kB 

  • I dag har jag haft tisdag, onsdag och någon stund trodde jag att det var torsdag.
  • Jag glömde bort att jag hade rastvakt... jag blev påmind om det av Monica när halva rasten hade passerat... tur som var hade allt gått Filnamn: j0286770.gif Nyckelord: Kontor, kvinnor, människor i arbete ... Filstorlek: 22 kBbra ändå.
  • Markerade med gult i fritids lista för de barn som farit hem, men på TORSDAGENs lista (upptäcks nog i morgon... April, april?).  
  • Jag trodde på något lustigt sätt att det var "dialogforum" i stället för APT i eftermiddag, så jag hade planerat att få fara hem med 17.05 bussen men tji fick jag... vi slutade först kl. 18.00 (borde jag ha lärt mig vid det här laget).
  • Trodde att vi skulle "reflektera" redan 13.30 då jag "passade" för att redigera Bärzika-Tidningen (när jag egentligen var "fri" att göra vad jag ville...
  • Missade att Backgårds´ (mina kära, gamla kollegor från Norrfjärden) var på besök... Hade velat krama dem... Hade dessutom skitstökigt i klassrummet när de ville titta in (som annars alltid är välstädat...).
  • Trodde att vi skulle få frukt på APT:n (blev mackor, vilket ju i o f s är bättre, men inte nu när jag bantar).
  • Trodde att jag hade kaffedag idag...
  • Trodde att vi skulle få lax idag (vilket vi förhoppningsvis får i morgon).
  • Trodde att jag skulle hinna ringa vårdcentralen angående min skitonda häl...

    - BLÄÄÄH!
VAD ÄR DET FÖR EN DAG I DAG?



- Det är mitt i veckan, i går var det i början av veckan, i morgon är det slutet av veckan och dag före helgledighet...?

... OCH DET BLIR PÅSKLOV!!!












Kuckelikul!  

Filnamn: j0365324.gif Nyckelord: ägg, äggkläckning, djur ... Filstorlek: 9 kB 


 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Du verkar behöva påsklov! Själv ligger jag i hög feber och förkylning - inte kul alls...

Glad Påsk - ha det gott!

2009-04-09 @ 18:06:22
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Eva själv

Åååh vad trist... stackare! Krya på dig Gunilla! Hoppas att du blir bättre under påskhelgen!

Kram!

2009-04-09 @ 19:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0