Ja eller nej?


Filnamn: j0441369.png Nyckelord: bubblor, prata, pratbubblor ... Filstorlek: 47 kB 

Filnamn: j0230580.wmf Nyckelord: anvisningar, beslut, frågor ... Filstorlek: 5 kBLördagkvällen har jag tillbringat med min andra systerhälft Realistan. Vi har haft trevligt och en hel del diskussionsämnen och tankar har dryftas över ett glas vin. Vi tycker inte alltid lika jag och Realistan men vi förstår varandra helt och fullt. Det svåra är när vi ska besluta oss för något...

När det gäller morgondagens stora beslut så är jag inte helt säker på att vare sig jag Optimistan eller Realistan vet vad som är bäst och därför har vi bestämt att Ulf ska få ta beslutet... där är vi rörande eniga. Vi är också rörande eniga om att vår tredje (halv-)syster Pessimistan inte har någonting Filnamn: j0336396.gif Nyckelord: frågetecken, frågor, symboler ... Filstorlek: 2 kB som helst att göra i denna diskussion...

- Vad det är som ska beslutas? Ja, där är vi också rörande eniga; det får ni veta när det väl är beslutat! HaHaHa!

Nu ska vi dricka upp vårt vin, jag och min systerhälft, och se om det inte snart börjar någon bra film på TV;n.


Hörs i morrn!

Kommentarer
Postat av: Henny

Du är rolig du, kan verkligen twista till det. Det ska bli spännande få se vad saken gäller.

2009-08-23 @ 10:15:58
Postat av: Eva själv

Ibland är det så man känner sig... twistad. Det var ett bra namn.

Ha det som bäst Henny!

2009-08-24 @ 06:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0