Dagens väderbild i PT

Ni har väl inte missat att min åskbild har blivit utsedd till dagens väderbild i PT? Känns ärofyllt... men som Jocke sa; Det är banne mig inte lätt att fånga blixten på bild om man inte tar en hel serie bilder... och det gjorde jag INTE (för det kan inte min kamera).

- Visst är den häftig!...


Kolla gärna webb-PT;
http://www.pitea-tidningen.se/nara_dig/artikel.aspx?ArticleId=4813336

Nu kanske jag vinner en lott och blir onödigt rik... då far jag på IKEA och köper grejer till stugan... och en båt... och en grillplats... och en badtunna... tror jag! Fast egentligen så är den ju bra som den är... Får bli en rejäl fest för stugägarna runt i kring och för släkt och vänner för pengarna i stället... med catering från Turbo, och en massa dricka, trubadur...
- Japp, så får det bli... om jag blir onödigt rik vill säga!

Filnamn: j0441445.png Nyckelord: bilder, bildtagningsutrustning, fotografi ... Filstorlek: 98 kB  
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Coolt. FotoFinnaren är intresserad...

2009-08-25 @ 21:28:33
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Eva själv

Visst ja... attans att jag glömde det! I morrn... Ha det!

2009-08-25 @ 22:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0