En kanondator...

Filnamn: j0283810.gif Nyckelord: filmer, kvinnor, män ... Filstorlek: 16 kB

Jag har fått en ny skoldator som jag ska använda i mitt klassrum tillsammans med en storbildskanon i projektet Filnamn: j0237804.wmf Nyckelord: bagare, desserter, husgeråd ... Filstorlek: 75 kB Lärmit. Det blir KANON! Jag har hämtat den lilla datorn idag och den är jättefin... Jag bara MÅSTE få göra den lite mer personlig om ni förstår vad jag menar... så nu har jag inte tid med er något mer...

... I dag vill säga!


Dessutom ska jag baka lite till min svärfar som fyller år i morgon. Kanske kan jag göra båda sakerna samtidigt... jag är ju kvinna för farao!






HP 3D Driveguard

http://www.techpedia.biz/





PC=Personlig computer :)




Kommentarer
Postat av: mariann

Visst är den fin!

Har du XP eller Vista?

2009-08-25 @ 21:07:27
Postat av: Gunilla

Leksak för vuxna... Kul!

2009-08-25 @ 21:27:40
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Eva själv

Jo, en riktigt fiiin liten leksak för vuxna... Jag har XP, och det tackar jag för. Har själv Vista hemma och är än inte vän med programmet. Hoppas att du har det som bäst i Götet Mariann! Ses snart!

Kramar!



2009-08-25 @ 22:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0