Kuligt besök

Idag har Lillemor, Kerstin och Monica varit hos mig på kräftsallad och tjejsnack. KUL! Vi har hur mycket som helst aFilnamn: j0311856.wmf Nyckelord: affärskvinnor, kommunikation, kvinnor ... Filstorlek: 19 kBtt prata om. Efter fyra timmar, då det kändes som om vi just kommit igång, ringde Monicas man och undrade hur man kunde hålla ettFilnamn: j0432147.wmf Nyckelord: dekorationer, dricka, drycker ... Filstorlek: 87 kB samtal igång i så många timmar... Ingen som helst svårighet om han frågar oss. 

Det var ett tag sedan vi träffades sist, men nu har vi bestämt att vi ska träffas på sta n någon fredag eftermiddag när någon av "byborna" känner för ett stadsbesök. Själv bestämde jag att just den här veckan, innan skolstarten, ska jag bjuda tjejerna på lunch varje år hädanefter.
Filnamn: j0441367.png Nyckelord: bubblor, prata, pratbubblor ... Filstorlek: 20 kB
Tack för ert besök och tack för de fina blommorna... ni gjorde min dag! 
Kram, kram!



- Psst! Måste bara få visa en nostalgibild från Backgårds... Det var tider det.
Visst var vi snygga?



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tjejträffar är en ovärderlig energitankning i vardagen! Dem ska man vårda och njuta av... Min Kvinnoliga är en sån grupp kvinnor som jag får kraft och energi av. Vi har träffats varje månad i 25 eller 26 år, vi har tappat räkningen...

2009-08-13 @ 19:14:38
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Anonym

Ååh vad härligt! Kvinnoligan var ett bra namn... liksom "energitankning"... för det är just det det är.

Kram

2009-08-13 @ 21:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0