Lycka



I mitt lilla hörn, vid utgången till vår mysiga balkong, finns det både drömmar (dream), livslust (glasfigur) och lycka... Känns skönt att få se det konkret på väggen för att ständigt bli påmind om hur fantastiskt bra vi har det...






Har man varit svårt sjuk så vet man att det är en stor LYCKA att kunna och få DRÖMMA om framtiden, och när man kan det är det ett tecken på LIVSLUST! Och det kan jag nu för tiden... om än mina planer aldrig tillåts sträcka sig längre än ett par år så är det en himmelsvid skillnad mot de timmar jag endast kunde unna mig att planera för i början av 90-talet... Ibland var det mindre än någon timme till nästa provtagning...



Jag önskar er all lycka med många drömmar i livslust!

//Filosofia

Kommentarer
Postat av: Kicki

Häääärlig.......uuunderbaart.....vilken inställning..

Kram / Kicki

2009-08-19 @ 10:51:15
URL: http://www.frallanlotta.blogspot.com
Postat av: Eva själv

Visst är det härligt!.. Men jag vet att du också har samma inställning till livet, eller hur? Har man haft uppförsbacke av en eller annan anledning så njuter man desto mer av nerförsbackarna. Tänk de som aldrig har kämpat i den branta backen, aldrig känt stark motvind eller aldrig har fått punka... de får aldrig uppleva den hisnande känslan av att susa fram i medvind i nerförsbacken med livet vinande om öronen...

Var rädd om dig!

Kram!

2009-08-19 @ 18:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0