Sensommar eller tidighöst

Vilken underbar dag det har varit idag! Jag ochg mina elever har mestadels hållit oss utomhus till allas stora glädje. Även kvällarna känns riktigt varma och mysiga fortfarande och jag måste medge att jag är en höstmänniska som bara ÄLSKAR att få tända ljus och kura i skymningen... varför inte på balkongen?


Sensommarmys...

Aftonrodnad...

Välkommen sensommar  eller skulle man kanske hellre kalla mellanårstiden för tidighöst? Hur som helst så känns det som om det är en tid av vila och ro... om än semestern är slut och jobbet nu börjar om!




Vem tänder stjärnorna?
- Eva Dahlgren


 
Kura skymning!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Håller med - hösten är eldens och ljusens årstid. Mys och kura är ord som jag tycker hör hösten till.

2009-08-22 @ 00:04:59
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Eva själv

Visst är det så!

Ha det!

2009-08-22 @ 08:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0