Skiter i allt


curiouslypersistent.files.wordpress.com/2009/


Norska skivbolaget Racing Juniors pouläraste låtar spelades 55 100 gånger på Spotify och för det fick man 19 kr...



members.fortunecity.se/tialott/

Att detta skulle ha bidragit till att Magnus Uggla nu har bestämt sig för att dra tillbaka sina låtar från Spotify, har jag svårt att förstå. --- - VEM TACKAR NEJ TILL 19 KR?


För 19 kr kan man ju nästan få en mjukglass (utan topping) på Frasses, nästan ett Aftonblad med bilaga, nästan en kopp kaffe på Ekbergs, nästan 1½ liter bensin eller varför inte nästan två TIAN-lotter med chans på stora pengar. Man kan ju nästan rent bli Kung för en dag...Har Magnus Uggla gått och blivit en diva på gamla dagar?


Varför accepterar du då You-Tube Magnus? På 4 sekunder har jag laddat hem dig till min blogg och lagt ut dig till ALLA mina läsares förtjusning... (för visst är det så att du fortfarande har en given plats i mitt och andra 60- och 70-talisters rockhjärtan) och detta utan att du har tjänat en krona.


- Varning på stan!



Magnus Uggla - Jag skiter

www.utb.falun.se/

Jag skulle då vara nöjd med att veta att min låt spelats 55 000 gånger i svettiga ungdomsrum, i Friskis och Svettis-lokaler, på kräftskivor och i provhytter på Åhléns samtidigt som jag tjänar 19 spänn! WOW!



Du borde tänka om herr Uggla... eller var det Af Ugglas? Du kanske inte kan vara Kung i baren på vilka villkor som helst!  Du kanske t o m får fråga dig Var fan är min revy? Eller ännu värre; Var fan är mina fans?


- Jag mår illa
!





Nu ska jag äta popcorn (3-pack OLW Micropopcorn a´19 kr)!
Det ni kan man inte tacka nej till!

Ha det!



PS. Om inte Ironia skärper sig och funderar över sina ordval och sina uttalanden i min blogg får jag kanske anledning att säga som Uggla... DS



halvar.wordpress.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0