Snart skolstart



Det här fina vykortet hittade jag i mina datagömmor...
Blev ju faktiskt riktigt proffsigt måste jag säga!
Undrar vilket program jag använde?

- Kan det ha varit PhotoShop kanske?

    Filnamn: j0223791.gif Nyckelord: blixtar, blixtkameror, fotografi ... Filstorlek: 7 kB 






Sista helgen innan skolstart för hundratusentals lärare och elever...
Nya utmaningar väntar på världens roligaste och viktigaste arbetsplats;

SKOLAN...

... och jag får vara med där det händer, när det händer!


Filnamn: j0439554.jpg Nyckelord: blommor, blyertspennor, färgglad ... Filstorlek: 865 kB Tillhandahålls av: iStockphoto.com 

- JIIPPIE!
Nu längtar jag...

Kommentarer
Postat av: simon

låter bra att höra eva, kul att du trivs på skolan :)

2009-08-14 @ 11:35:50
Postat av: Eva själv

Skolan är världens bästa arbetsplats! Hoppas att du kommer att trivas lika bra på Strömbacka!

Ha det :)

2009-08-14 @ 15:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0