Streeeeching...

Filnamn: j0295292.wmf Nyckelord: klockor, kuddar, larm ... Filstorlek: 34 kB

I går kväll kom jag till insikt! Jag väckte min man som precis hade somnat för att berätta nyheten;

- JAG SKA BÖRJA TRÄNA!

- Vaa? Ska DU träna? frågade maken sömndrucket... Vad med?

- Jag ska börja STRECHA!


Filnamn: AG00406_.gif Nyckelord: festligheter, fira, helgdagar ... Filstorlek: 13 kBMaken blev så himla glad och skrattade så tårarna trillade...
Nästan lite överdrivet glad om jag ska vara ärlig. Men det är ju kul att han bryr sig...
Filnamn: j0090115.wmf Nyckelord: fritid, gymnaster, gymnastik ... Filstorlek: 18 kB

Nu ska jag töja på min stela kropp (men jag ska börja lite försiktigt med tåböj)!
Hälsan framför allt! Ha det!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej underbara Eva!

Läser inte din blogg varje dag direkt, typ väldigt sporadiskt, men dock. Därför ser jag ju först NU att ni har blivit stugägare. Så helt rätt och vilket mysigt ställe det verkara vara. Jag gillade utsikten och alla små stugor. Toppenläge!!! Stort grattis till familjen och lite extra till Uffe. Han kan behöva ett miljöombyte från Korpen...

Kramar från Kerstin

2009-09-01 @ 21:12:59
Postat av: Eva Norberg

Kul att du läser min blogg! Visst är det en mysig stuga! Du får ta din familj och komma och hälsa på någon gång... Uffe är också glad. Som sagt han behöver miljöombyte, men Korpen kommer han aldrig att överge.

Ha det!

(Psst! Kommer någon tisdageftermiddag till Backgårds tillsammans med Anna-Lena...)

2009-09-01 @ 21:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0