Feeet tisdag!

Filnamn: j0432587.png Nyckelord: beskurna bilder, beskurna foton, genomskinlig bakgrund ... Filstorlek: 18 kB
Lagom kallt!Filnamn: j0414900.wmf Nyckelord: Bägare, Dryck, Drycker ... Filstorlek: 94 kB  
Inga moln!
Solen lyste rund och gul som en bulle!
Snön låg vit och pösig som grädde!
Tala om vårkänslor!
På torsdag blir det Lilla Vasaloppet i förhoppningsvis samma underbara väder...
Det blir hejaramsor runt spåret; Sassa, brassa, mandelmassa!
Lycka! 

Men vänta nu... Varför tänker jag på semlor just nu? Är det fettisdag idag? Det hade jag inte den ringaste aaaning om... Spelar ingen roll... jag BRYR mig inte om semlor... Jag faktiskt HATAR dem... Det är faktiskt MYCKET godare med morötter... Faktiskt!

Hoppas ni andra har frossat och vältrat er i semlor idag. Har ni ätit ett par-tre stycken behöver ni ju inte ens fundera ut vad ni ska äta till middag, för då har ni ju redan förbrukat dagsransonen av kalorier och fett... 
Filnamn: j0409624.jpg Nyckelord: äpplen, broccoli, citroner ... Filstorlek: 829 kB

Inte är jag bitter... nänä... inte jag. Ska själv gå och frossa i något som JAG älskar...
wokgrönsaker. MUMS!

- MMmmm!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du tänka dig hur det blev idag. Bara blev! Jag och maken skulle köpa semlor till honom och våra två barn, och så fanns de bara i två-pack... Jamen, då MÅSTE jag ju bara äta en. Annars hade den ju blivit dålig, förstår du väl!

2009-02-24 @ 19:37:33
Postat av: Gunilla

Det var jag som skrev, men jag tror att datorn hickade just när jag skickade så att både namn och webbplats försvann...

2009-02-24 @ 19:39:01
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Eva själv

Syyyynd! Men man måste ju ibland offra sig... inte kan man kasta mat så här innan fastan... och grädde surnar ju så fort också... Å "en gång är ju ingen gång" dessutom (varför tänkte jag inte på det när rektorerna var så bussiga och bjöd på semlor idag?)

Ha det!

2009-02-24 @ 20:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0