Hjärtanshälsningar


Ha en underbar alla hjärtans dag alla mina vänner, alla som jag känner, alla mina läsare och ni övriga!

Tänk på de som inte har någon att hålla i handen eller dela sin sorg och glädje med...
Tänk på de som mist någon nära och kär vän...
Tänk på de som är olyckligt kära...
Men tänk allra mest på de som aldrig har fått uppleva kärlek...
de vet ju inte vad de har gått miste om.

Ge alla hjärtans presenter och brev till andra, och får du inget tillbaka så gör som min älskade dotter köp dig själv något bara för att du tycker så förbaskat bra om dig själv... "Älska dig själv så som du vill att andra ska älska dig!"
(eller något sånt...)



Klicka för större bild!

 

Kram hela världen
men mest till Uffe, Milla och Jocke!

Älskar er alltid!



PS. Tack Ebba och Elsa för de jättefina alla-hjärtan-korten... Ni är våra gullungar! DS

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej Eva! Och tack för dina vänliga hälsningar. Jag väljer att ta åt mig en del av dem, och jag vill bara säga att det är en glädje och ära att få känna dig och att jobba ihop med dig! Stora kramar!

2009-02-14 @ 18:04:21
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Eva själv

Självklart var min hälsning också riktad till dig, en av mina allra bästa arbetskompisar!

Jättekram!

2009-02-14 @ 22:28:57
Postat av: Henny

Du har så rätt så, Eva. Alla är inte lika lyckligt lottade som vi när det gäller kärlek. Ha en bra vecka framöver - utan grönsakspytt!

PS. Träffade en annan lärare på Coop som var förtvivlad over fredagens skollunch. Han köpte oxfilé till sig och frugan som tröst. Gulligt va?

(Hon jobbar också i skolan)

2009-02-15 @ 10:10:57
URL: http://morzansochfarzans.blogg.se/
Postat av: Eva själv

Ja du Henny, grönsakspytt fungerar till en köttbit, till en korvbit eller vad som helst men inte bara som det är... men jag måste säga att jag tror att "Chili cin carne" var ännu bedrövligare; bönor i söt röra med tärnade morötter... stackars barn som är så misstänksamma mot allt vad grönsaker heter... Hoppas att deras föräldrar också kilade iväg och köpte något "matnyttigt" och proteinrikt till middag. Ska försöka få maken att inse att oxfilé vore toppen sådana dagar.

Ha det!

2009-02-15 @ 18:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0