Maia vem?

Filnamn: j0223757.gif Nyckelord: accessoarer, handväskor, kläder ... Filstorlek: 11 kB Filnamn: j0284169.gif Nyckelord: artister, kvinnor, personer ... Filstorlek: 19 kB
Hur någon har kunnat missa vem Maia Hirasawa är kan jag inte förstå!

Jag såg henne första gången på Allsång på Skansen och tyckte hon var helt suverän med sin kinainspirerade look, sin spröda men bestämda röst och sin 50-tals filmstjärneglans... Hon var helt klart egen, ny och fräsch i sin stil. 

Maia Hirasawa kommer till Studio Acusticum i Piteå lördag den 9 maj... borde gå dit och lyssna men det kan hända att jag har annat för mig den helgen (typ förberedelser för 50-årskalas eller något sådant...).




Maia Hirasawa - "And I found this boy"
Filnamn: j0188335.gif Nyckelord: Elgitarr, gitarrer, gitarrister ... Filstorlek: 5 kB

Sommarkänslor!
Visst är hon bra!

Kommentarer
Postat av: Jocke

mamma, du vet om att Maia var på pdol förra sommaren? Jag såg faktiskt hela konserten, kan meddela att hon är riktigt skön att lyssna på! Nu när jag tänker efter så är det nog ganska mycket "Eva Norberg" MYSik över hon! :)

2009-02-28 @ 21:51:27
Postat av: Eva själv

När du säger det så... hon var ju faktiskt på PDOL. Var var jag då?

Kramar

2009-03-01 @ 08:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0