Shoppingguide!

Filnamn: j0354392.gif Nyckelord: gafflar, husgeråd, hushåll ... Filstorlek: 15 kB         Filnamn: j0411864.wmf Nyckelord: affär, affärer, blom- ... Filstorlek: 50 kB

Idag har jag och Jocke "gjort stan"! Han behövde shoppinghjälp med att införskaffa allt från  köksgeråd till gardiner till sin nya lägenhet... och då bad han MAMMA! Härligt!  
Filnamn: j0284112.gif Nyckelord: dansa, gester, hoppa ... Filstorlek: 2 kB
Vi har varit på EM, Bloms, DUKA, Åhléns, El-Giganten, Hemtex, Jysk... Det blev inte mycket köpt men en hel del hanmnade på "önskelistan". Milla anslöt sig till sällskapet och det blev en myslunch på Röda Lyktan.
Filnamn: j0215524.wmf Nyckelord: äta middag, korvar, kött ... Filstorlek: 26 kB
Ulf och Arne har haft en härlig sportlördag med fotboll, skidor och trav till stuvade  makaroner och stekt korv (den fetare sorten). Jag kan lova hela mitt sportlov på att de inte skulle ha bytt sin sport- och korvlördag mot vår shoppingdag!
Filnamn: j0236241.gif Nyckelord: biltransport, fordon, lastbilar ... Filstorlek: 27 kB
På måndag går Jockes flyttlass till nya 3:an!      

Tack barnen för att jag får följa med på era shopping- och fikaturer... jag älskar det!

Filnamn: j0345889.wmf Nyckelord: byggnader, höghus, skyskrapor ... Filstorlek: 23 kBÅ`, i fall någon missat det, jag älskar att bo i stan...

Trevlig helg!Filnamn: j0283486.gif Nyckelord: bänkar, gester, kommunikation ... Filstorlek: 29 kB 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det där låter inte helt fel... Jag brukar kallas för shoppingproffs, och jag har bara lämnat walk over en enda gång... Och att till och med ungarna vill shoppa med dig, det är ett bra betyg!

Ha ett härligt sportlov!

/Gunilla

2009-02-28 @ 18:34:45
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Anonym

Nästa gång blir det egen shopping... i Skellefteå.

Ha ett härligt sportlov du också!

Kramar!

2009-02-28 @ 21:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0