Se allt i vitt

- Men Eva då, du lovade ju att lägga ut något nymålat för ett antal veckor sedan. Hur blev det med det?

- Så sant, så sant... Mina två "börjor" ligger (dammiga) i bokhyllan i sovrummet och scannern fungerar inte som den ska... Ni får hålla tillgodo med en gammal bild. Det kanske är meningen att jag ska publicera alla mina gamla alster innan jag kommer till skott och tillverkar nya.


Hade faktiskt ingen (publicer-bar) vinterbild kvar så det fick bli en kall senhöstbild i stället. Den är inte en av mina bästa men jag tycker ändå om den på något sätt.


Nu är det ljust när man far till jobbet
och när man kommer hem
- i fall nu någon har lyckats missa det...




Försök se allt från den ljusa sidan...
snart är det vår!

Ev@

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Ja du syster, inte dina bästa. Hur ser då dina bästa ut då. Tycker denna var jättefin.

Nu har jag en till kul grej till dig om du får sitta mer framför tangenterna för Uffe, nämligen Facebook. Hur kul som helst... Måste du pröva, du kan få bli min vän där också om du vill... Bamsekram på dig nu och på Lördag ifrån mig

// Lillebror

2009-02-13 @ 20:00:57
Postat av: Eva själv

Hej kära lillebror! Hann knappt hälsa på dig i korridoren idag (stressnivån är rätt hög just nu...). Tack för beröm och helghälsning! Facebook... trodde du att det var något nytt för mig? Hör du stora syster finns redan med där någonstans (som testing). Måste nog kolla den vid tillfälle. Blir hemskt gärna din vän där.

Puss och kram till dig och din familj!

2009-02-13 @ 22:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0