Ebbas saga

Denna saga fick faster i sin mail här om dagen...

2009-01-27 Ebba


De var en gång en hund som hette Ebba. Som var ute i snön och lekte  med en kompis. Då såg dom en kompis till. Som var ensammen i snön. Då gick dom och fråga om hon ville vara med dom. Ja sa hon då lekte dom tillsammans. Då var det middag då fråga pappa om det var kul. Ja sa jag. Får dom sova över hos mig? Jaja okej tack pappa då  går  jag till dom. Vill ni sova hos mig? Ja jag ska bara gå och packa min väska ropade dom. Hej kan vi sova nu? frågade dom. Gonatt men jag kan inte sova sa Ebba. 



Visst är Ebba jätteduktig på att skriva? Det märks att hon går i en skola som använder sig av ASL - Att skriva sig till läsning... där mycket av själva läs- och skrivinlärningen sker på dator under första skolåret. Sen tror jag faktiskt att hon dessutom brås på sin faster...


De här bilderna togs när vi var till Gran Canaria i fjol.
Visst hade vi kul Ebba? 

Klicka för större bilder!  
                              

Ha det som allra bäst!
Kram Ebba!
//Faster      

   


Kommentarer
Postat av: Ebba

Ja de hade vi. De bästa var att jag hita den stora sneckan som alla trodde att jag hade köpt.

2009-01-31 @ 10:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0