Grattis pappa!

Min pappa fyller 65 år idag!

GRATTIS!


Jag önskar dig alla lycka nu och i framtiden och jag hoppas att du kommer att finnas vid vår sida länge än (minst 40 år så där). Jag hoppas också att du och mamma ska fortsätta vara friska och få tillbringa många somrar tillsammans med husvagnen "Strandnära" i Unbyn i er Kabe, kanske dansandes på bryggan till något dansband... Vad passar väl bättre än denna låt som jag tillägnar min älskade pappa?


"Vid min sida" - Sven-Ingvars (eller...?)

- WoW! Vilken ovanligt fräsch Kabe!


Puss och kram!
//Eva-Lotta

Kommentarer
Postat av: kerstin(mor)

Hur gör FAR när han släcker ut ljusen,tack min älskade flicka, och ni övriga, vi syns i kväll.

FAR

2009-01-20 @ 09:04:45
Postat av: Eva själv

Du släcker ljusen lättast genom att dra ur sladden ur datorn...

Vi syns!

Kram

2009-01-20 @ 16:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0