Vintervackra Piteå

Jag har nu promenerat några kvällar i rad runt i vår stadskärna och varje gång förundrats över hur vacker den är. Undrar om det beror på att jag som tidigare bott på "landet" bara har sett staden med en stressad helghandlares ögon och inte som nu med en fritt flanerande stadsbos ögon? Jag bestämde mig för att ta med kameran i går kväll för att se staden med dess julsmyckningar med en turists ögon. Följ med på min promenad som tar ca 45 minuter, titta och njut, snart plockas julljus och juldekorationer bort.


Klicka för större bild!
                 
 
  
        
Då var vi hemma igen!
Tack för sällskapet!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Mycket vackert!!

2009-01-11 @ 16:20:18
URL: http://fotofinnaren.se
Postat av: Q

Schnyggt!Visst är det lite fascinerande att man ofta ser mer eller andra saker genom en kameralins. Kram!

2009-01-12 @ 19:17:15
Postat av: Eva själv

Ql att Q vill qommentera bloggen! Jag tror att jag vet vem du är... Vill helst vara anonym, eller hur?

Hör gärna av dig fler gånger Q.

Kram!

2009-01-13 @ 20:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0