Helgmys vid havet

Igår kväll packade vi husvagnen och idag bär det iväg till Bovikens havsbad tillsammans med Eva och Per för några dagars avkopplande havsluft och trevlig samvaro. Kameran följer naturligtvis med på trippen och bilder publiceras (oredigerade och ocensurerade) på söndag.
Filnamn: j0199108.wmf Nyckelord: blixtar, fotografer, fotografi ... Filstorlek: 40 kB
 
Var bara tvungen att ta några kort med kameran redan igår kväll... för att se att allt fungerade som det ska... eller nåt´.


Klicka för större bild!


Foto: Eva Norberg


Dessutom var jag tvungen att besöka mina favoritbloggar och döm om min förvåning när jag helt plötsligt hamnade här...  (klicka på länken på eget ansvar...). Visste inte att "slutet" var så nära... men tänker man efter så måste det ju finnas ett slut, precis som på allting annat. Måste nog både diskfragmentera och filsäkerhetskopiera...


Ha en trevlig helg!
Ni som kommer att befinna er i Piteås innerstad hoppas jag kommer att njuta av stillheten och friden som åter råder i vår lilla, idylliska kommun igen...
 Filnamn: j0090443.wmf Nyckelord: gester, känslor, kärlek ... Filstorlek: 47 kB 
//Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0