Ont

Filnamn: PE07303_.wmf Nyckelord: bandage, bandagerade huvuden, blixtar ... Filstorlek: 16 kB I dag har jag haft riktigt ont i nacken och huvudet... har ibland känts som om någon borrat kniven i skallen på mig... har t o m haft skitont när jag har försökt svälja. Nackspärr av det värre slaget skulle jag tro. Tur att det finns Iprentabletter, Iprensalva, nackudde och glass.

Utsikt från min balkong (med lite zoom);
"Svärdet i stenen" (musikhögskolan) - fast tvärtom... appropå "knivar" i huvudet...

Filnamn: j0361620.wmf Nyckelord: desserter, fruktglassar, glassar ... Filstorlek: 19 kB 
Jag har tyckt lite synd om mig själv idag...
men i morrn´ är det bättre!


PS: Detta var mitt 300:e inlägg... och jag som hade tänkt fira det på något sätt... inte hade jag tänkt gnälla i alla fall...DS

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Aha! Pitepitten!

Krya på dig... uppsök en naprapat eller liknande.

2009-07-21 @ 01:54:40
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Eva själv

Har aldrig gjort det förr... törs man det? Hur ont tar inte det om han/hon ska tvärvrida i min onda knopp? Får se hur det blir med den saken, men blir det värre så kanske jag blir tvungen..

Kram

2009-07-21 @ 06:13:11
Postat av: Eva själv

Hahaha... "Pitepitten" vilket bra namn! Har inte hört det förr.

2009-07-21 @ 12:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0