Shopping i Luleå

I dag har jag och Milla varit på en shoppingtur till Luleå...



http://www.formex.se/


Jag behövde en ny väska för de "små" (inte få) sakerna och jag behövde eFilnamn: j0403139.jpg Nyckelord: fotografier, kläder, skodon ... Filstorlek: 360 kBn ny vår- och höstjacka, dessutom skulle jag behöva lyda min mor och styra stegen mot ett apotek för att köpa silikoninlägg till skorna (INTE till BH:n som fylls ut mer än nödvändigt naturlig väg...) eftersom min hälsporre nu skriker mer högljutt än någonsin efter uppmärksamhet...  

Milla hon behöver MASSOR av kläder (som vanligt) bland annat ett par nya jeans.



Var rädd om dina fötter, de ska bära dig genom hela livet...

Foto: Eva Norberg Gullvik juni 2009


Vi "fyndade" bland realådor och nyhetsavdelningar tillsammans med en mängd andra semstersvenskar och turister. Dagens inköp blev för min del tre blusar, en väst, en väska OCH silikonsulor till skorna.


Klicka för större bilder!

Filnamn: BD08910_.wmf Nyckelord: äta middag, bröd, croissanter ... Filstorlek: 59 kB


För Millas del blev det en lång tröja/klänning, tights, ett par skor och en väska i shoppingpåsen.   
Vi lunchade en lax- och cottoncheese och en kycklingsandwich... mums!
Var hemma vid 18.00 med lite lättare börs men glada i sinnet.

Filnamn: j0438418.jpg Nyckelord: folk, handväskor, kjolar ... Filstorlek: 322 kB Tillhandahålls av: iStockphoto.com  
Vi är bra på att shoppa!
Tack Millemina för idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så mysigt själv får man muta flickorna för att de ska följa med på stan. Jag vet av egen erfarenhet att det kommer att vända inom några år =)

2009-07-17 @ 14:51:16
Postat av: Svägerskan

Det var jag som skrev inlägget igen. Fattar inte vad som händer när namnet försvinner... skuuuumt

2009-07-17 @ 14:52:35
Postat av: Gunilla

Och vi har shoppat här i Piteå! Det var riktigt trevligt, även om vi inte hittade allt vi sökte...

2009-07-17 @ 22:45:55
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Eva själv

Om några år får flickorna muta dig för att få dig att följa på shopping Kicki... särsklit när de behöver pengar, tro mig.

Ha det!

2009-07-19 @ 17:10:16
Postat av: Eva själv

Om än man inte alltid hittar något så kan det vara en lisa för själen att bara "ögonshoppa", eller hur?

Ha det som bäst!

2009-07-19 @ 17:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0