Strandnära

Har ni saknat mina inlägg i bloggen? Vi har varit på "minisemester" till mammas och pappas sommarparadis "Strandnära" vid Luleälven i Unbyn söder om Boden. Titta och njut av allt grönt och alla små fyndigheter som man kan stöta på i deras strandnära trädgård...



Vi har ätit och druckit gott, vi har spelat Yatzy (jag vann förstås), haft vinprovning med det fantastiska vinet/cherryn Allesverloren till ost och en bit mörk choklad, vi har besökt och druckit kaffe och ätit glass vid kyrkholmen i Boden, vi har matat seipen, vi har travat (endast 4 rätt) och vi har solat, skratta och pratat en hel del.



Vi har m a o haft en helt suverän helg vid "Strandnära" trots att jag drabbades av en sjujädra nackspärr (värsta jag har varit med om...). Kan kanske bero på nya inlägg i skorna, avsaknad av nackudden, drag eller AC i bilen... Hur som helst så har jag nu lovat att jag ska ta med mig mina inlägg, min onda nacke och min värdelösa rygg och besöka Anna (sjukgymnast i stan) för en vidare utredning och träningstips... är faktiskt otroligt less på att för det mesta ha ont och nästan inte kunna klä sig själv på morgonen...




Tack för en härlig helg mamma och pappa!
Känns skönt att veta att det alltid finns en plats för vår Cabby på er försktklassiga (och billiga) camping...

Kommentarer
Postat av: Svägerskan Kicki

Vilka fina bilder. Det syns att du och Kerstin är släkt, även tröjorna ser likadan ut ;)

2009-07-20 @ 15:21:55
Postat av: Eva själv

Mamma är lik sin mamma... fanns det en gång en låt som började, och nog ligger det något i det. Dessutom älskar jag och mamma randigt, lite långrandigt kanske, men sant.

Ha det som bäst:>

2009-07-20 @ 17:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0