Nackdelar

Filnamn: HH01631_.wmf Nyckelord: byggnadsplatser, hälsovård, hammare ... Filstorlek: 11 kB 


Aj, aj, aj  vad jag har ont i nacken...  i dag också!
Har inte tid, inte lust och inte tålamod med detta...


Googlade på "Nackspärr" igår och fick en massa intressanta förslag på vad jag borde göra för att lindra besvären; massera det ömmande partiet med olivolja, jogga, bastu, yoga, stödkrage och dans. I en blogg;   hemochliv.blogg.se   den 29 juni stod att läsa om att en tänkbar orsak till nackspärr skulle kunna vara "headbang-dans" (70-tals versionen).
 
Kolla in killen i grå T-shirt i mitten bland de dansande gästerna... kring 2:30 sätter han igång... Aj, aj, aj, säger jag bara... och oj, oj, oj, vad peruken skulle flyga! Jag skulle inte testa denna dans just nu, om än jag blev erbjuden en himla massa pengar. Jag tror då hellre på traditionella metoder som värme och värktabletter.




Michael Jackson with the Jackson 5

Filnamn: j0334984.wmf Nyckelord: frisyrer, personer, taggfrisyr ... Filstorlek: 5 kB

Undrar varför det står Jermaine på väggen bakom gruppen?
Var inte Jermaine Jackson en av bröderna i gruppen Jackson 5, en äldre bror till Michael?


Hade tänkt lägga in Lena Ph:s "Det gör ont"  idag men det här blev nog lika bra, eller hur? Om inte annat så skrattade då jag åt killen (från Hair?) och hans (döds-)dans TROTS att det gjorde skitont, och det var bra! Nää, sköt om din nacke för du har bara en, gör du inte det kan du få ett nackskott, ett nacksving eller något annat elände.... och med det finns det bara nackdelar.



Filnamn: j0113486.wmf Nyckelord: accessoarer, halsduk, hushåll ... Filstorlek: 83 kB Filnamn: j0250761.wmf Nyckelord: apotek, hälsovård, läkemedel ... Filstorlek: 40 kB 
En stel kram från ynkliga mig!

(PS. Hittade en burk med starka Pronaxen i natt... wow. Det finns hopp! DS)

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Jag har hört att glass också är bra. Åsså ska du låta glassen glida ner långsamt ner i halsen, för att då bedöva och kyla övre delen av din onda nacke... Kan ju vara värt ett försök. Krya på dig...

//Lillebror

2009-07-21 @ 12:57:20
Postat av: Eva själv

Tack broder... låter som ett mycket bra tips! Har provat SIA:s knäck och den fungerar riktigt bra...

Kramers

2009-07-21 @ 18:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0