Fina foton i FotoFinnaren

 
Filnamn: j0237628.wmf Nyckelord: fotografi, kameror ... Filstorlek: 25 kBJag lovade mig själv att ta mycket kort i sommar och jag är på god väg... Några av de bilder som jag är mest nöjd med har jag lagt in på min vän Gunillas fina sida bildbanken FotoFinnaren   http://www.fotofinnaren.se/   så att andra kan njuta av dem och att de kan användas i skolarbeten runt om i landet.

Här är några av  de bilder som jag skickat in;
Klicka för större bild!



Filnamn: j0318099.gif Nyckelord: dyka, dykare, dykning ... Filstorlek: 8 kB
Varför dammar du inte av din kamera, hänger den runt halsen och beger dig ut i mark och natur och letar fina och intressanta objekt. Resor, utflykter och fester kan bli klart intressanta om man ser saker och ting ur ett annat "perspektiv"... De bilder som du tror kan komma till användning i skolan kan du sedan skicka in till FotoFinnaren... dubbel glädje.
Filnamn: j0438755.jpg Nyckelord: bländare, digitalkameror, elektronik ... Filstorlek: 505 kB Tillhandahålls av: Fotolia.com

FOTOFINNAREN
FotoFinnaren är en ständigt växande bildbank som har kommit till för att lärare och elever lätt ska kunna hitta bildmaterial att använda i undervisning och skolarbete. Bilderna får användas fritt för skolbruk. Självklart är det tillåtet att använda bilderna i PIM-examinationsuppgif
ter!


- Smile!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Och hur mycket vill du ha för det här då...? ;-)

2009-07-05 @ 02:24:58
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Eva själv

Haha... gratis (livslång)datasupport kanske? Fast det har jag för mig att du redan har lovat... Å det är värt mycket!

Kram

2009-07-05 @ 09:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0