Bantar inte just nu...

Jag tänker inte bantning för tillfället... har varit otroligt svårt med alla fester, utlandsresa, skolavslutningar mm. Jag antar att jag får ta nya tag under semestern (är det nå´ lättare då, tro?). Däremot har jag kommit till insikt om att en smal variant av mig inte skulle vara JAG... Jag har alltid, sedan barnsben, varit något att ta i, och det har fungerat ganska bra. Jag tror att jag ska fortsätta vara "stabil", men man behöver ju för den skull inte låta det "stabila" övergå i det "kollossala"...


Hamburgare från Johnny Rockets på båten...


Undrar förresten hur jag skulle se ut om mitt bantande hade fortgått och jag gick ner mer och mer i vikt? Det skulle nog hänga både här och där... och som kronan på verket en stor, oproportionell hårig huvudbonad. Är det målet? Nej, för fanken.
En "smal" jag med kroppshäng och hårboll på toppen... Huga!


Målet är "lev sunt i en sund kropp med sunda tankar och värderingar"... "
Gud vad sunt... Det blir ändå "beach 2009" ska du se...


Don´t  worry baby - Beach Boys


Ha en sund dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0