Nu är det klippt...

Filnamn: j0283462.gif Nyckelord: industrier, saxar, skolmaterial ... Filstorlek: 11 kB

 Jag har klippt mamma och Milla i kväll. Mamma blev riktigt kort i nacken och hennes gråa slingor kom fram riktigt snyggt.  Milla blev också riktigt kort i nacken men med längre flikar fram, dessutom tonade vi henne med en lite mörkare röd-brun nyans... blev snyggt och ser välvårdat ut. Blev rätt likt Katie Holmes frisyr, tycker jag. Fast Milla själv tycker (brukar alltid det) att det blev i kortaste laget, men hon brukar ändra sig efter ett par dagar, dessutom så växer det ju. 


http://www.frilla.se/
Filnamn: j0215311.wmf Nyckelord: ansa, apparater, hårdesign ... Filstorlek: 41 kB
Själv kommer jag inte ihåg hur det kändes när frissan satte händerna och saxen i håret. Däremot minns jag att jag sällan blev helnöjd, tyckte också oftast att det blev för kort. Dessutom tyckte jag att jag hade så himla tunt hår... Ja, vad ska man säga... "allt är ju relativt" kanske...

Filnamn: j0351632.wmf Nyckelord: affärer, ansa, frisörer ... Filstorlek: 98 kBNu har jag en helt suverän frissa som får en att känna sig så där lyxigt uppassad och viktig som en "riktig" frissa gör. Hon t o m "klipper" mig (åtminstone min frisyr). Hon älskar sitt jobb... det gör jag också, men "rätt man på rätt plats" som en kollega uttryckte sig idag när vi pratade "hemlisar"... avslöjar inget mer... ännu.

Tisdagskram!

Kommentarer
Postat av: Linn

Kan du inte lägga upp en bild på milla med nya frillan, känner att jag behöver uppdatering! :) Jag hoppas du är en riktig papparazzi under stundenten så jag kan känna som om jag vore där, önskar verkligen jag kunde komma men jobbar tyvärr :/

2009-06-02 @ 22:35:23
URL: http://metrobloggen.se/linnmellberg
Postat av: Gunilla

Hör du du, kan man inte få leja dig för en klippning någon gång? Du vet ju hur eländig jag brukar se ut i barret... Det där med toning är dessutom så svårt att göra själv så att det blir jämnt och bra. (Jag funderade ett tag på att låta mitt hår anta sin naturligt gråsprängda nyans, men jag tror att det får vänta lite. Jag känner mig så gammal i grått.)

2009-06-02 @ 23:39:10
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Eva själv

Hej Linn! Jag hade tänkt lägga upp en bild på Milla lite senare (bara hon har stylat sig lite tror jag hon är med på noterna..). Självklart blir det studentenreportage på bloggen... du kommer att saknas men jag lovar att du ska få rapporter (åtminstone från det som vi är med på...).

Sköt om dig och grattis till nya lägenheten!

Kram

2009-06-03 @ 07:28:39
Postat av: Eva själv

Hej Gunilla! Självklart kan jag ta mig an din frisyr men det sker på egen risk... Jag tycker att grått är supersnyggt men det beror lite på HUR grått det är... jag passar enligt frissan i grått men... INTE än.

Ha det som bäst!

2009-06-03 @ 07:30:58
Postat av: mor

Jag frös om skallen när jag cykla hem från dej, det blev så kort, skämtåsido, det blev så bra och jag är så nöjd, samt att vi fick en pratstund med er. Grått hår är vackert det är naturligtoch om man har så vackra färger i ansiktet som vissa så är det ännu vackrare. tack puss mor

2009-06-03 @ 08:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0