Rynkigt söt

Filnamn: j0295292.wmf Nyckelord: klockor, kuddar, larm ... Filstorlek: 34 kB

När jag vaknar på morgonen känner jag mig rejält hoptryckt efter att ha sovit på min harmlöst hårda nackudde... men nacken mår  ju bra förstås. Det tar några timmar och en hel del antirynkcreme av den mellandyra sorten för att rynkdjupet ska reduceras något lite. Det känns inte särskilt kul och det är inte särskilt charmerande med 45-års rynkor kring mun och ögon på en kvinna... men tala någon om för mig...




... VARFÖR är det då så himla sött på en hund???

 
www.galet.se


-  Grrrmoffrghf...

Puss, puss!

Kommentarer
Postat av: mor

Du vet ju att jag alltid önskat att måla av ett fårat ansikte det talar för sig och det är vackert.Var glad att du inte är slät för då syns pormaskarna så väl ,du är så fin som du är puss mor

2009-06-02 @ 09:06:36
Postat av: Eva själv

Pormaskarna ja... sånt elände finns ju också...

Rynkor=karaktär, det har jag alltid sagt... man säger så mycket.

Puss

2009-06-02 @ 16:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0