Sommarlov


Filnamn: j0437469.wmf Nyckelord: bär, djur, fjärilar ... Filstorlek: 13 kB 

Härmed lovar jag att jag under detta sommarlov ska:



Röra mig varje dag (konstigt vore det väl annars...)

Läsa böcker minst 20 minuter varje dag (gärna mer...)

Äta gott och nyttigt (och inte så förtvivlat mycket...)

Dricka mycket (Filnamn: j0437483.wmf Nyckelord: blommig, blommor, djur ... Filstorlek: 15 kBmest vatten och min nya favorit antioxidantbomben granatäpplejuice)

Lära mig koka nya soppor (älskar mammas soppor men vill kunna göra egna) 

Inte tänka på skolan förrän i augusti (fast än jag vill...)

Fotografera mera (krypa, kräla och zooma)

Lära mig något nytt på datorn eller bloggen (behöver lite utmaningar)

Sola med förstånd (eftersom jag har 345 födelsmärken)

Vårda mina fötter (som gör så ooont, och som har knölar och bulor här och där)

Skratta mera (ökar förbränningen och så lever man ju längre...)

Njuta av livet och fånga stunden (det brukar vara min styrka i alla sammanhang...)





       Filnamn: j0330879.wmf Nyckelord: fritid, hushåll, koppla av ... Filstorlek: 44 kB  Filnamn: j0283720.gif Nyckelord: accessoarer, solbrillor, solglasögon ... Filstorlek: 19 kB             

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Det är du vääääääärrrrrrrrrrrddddddddd...

2009-06-17 @ 23:01:53
Postat av: Eva själv

Tack lillebrorsan! Du är för söööööööt!

Puss!

2009-06-18 @ 08:08:27
Postat av: mor

Det är du väääääääääääääärrrrrrrrrrrrddddddddddddddd, och vet du jag tycker du ska gå till anna edholm och skaffa dej sulor som jag , jag lovar att det blir bättre, du kan ialla fall prata med henne. Glad Midsommar till er alla och kram vi i UNBYN

2009-06-18 @ 08:32:13
Postat av: Eva själv

Tack mammsen! Du är också så himla sööööööt (släktdrag kanske?). Men vet du vad... sulor det har jag i varenda par skor som jag äger, jag lovar. Men tack för din omtanke...

Midsommarpussar till er båda i Unbyn!

2009-06-18 @ 08:36:46
Postat av: Gunilla

Ha det helt underbart! Jag unnar dig all vila och avkoppling, det behöver man även om man älskar sitt jobb (fråga mig!).

2009-06-18 @ 21:01:33
URL: http://husbyggarens.webbsida.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0