En godis, två glas vin :)

 QUALITY HOTEL SKELLEFTEÅ


       Filnamn: j0236324.gif Nyckelord: gester, hälsningar, hej ... Filstorlek: 11 kB


Vi var så "shoppingsugna" att tiden inte räckte till... Vi tog in på Stadshotellet i Skellefteå över natten. Jättetrevligt! Väldigt  mycket pitebor i staden dessutom då det visade sig vara en hockeycup under helgen. Det var - Hej! - Tjenare! - Hallå! till både höger och vänster.


 Vi åt ute både lunch och middag, det dracks lite vin, det köptes en hel del godis och chips till Let´s dance på kvällen... MEN vet ni vad? Jag är SÅ himla stolt över mig själv som inte föll för frestelsen... Jag åt bara en winegum och drack bara två glas vin utöver den vanliga dagsransonen! Det ni! Jag har bestämt mig... Vart resten tog vägen kan ni kanske förstå? 
Filnamn: j0284074.gif Nyckelord: bagage, kläder, kvinnor ... Filstorlek: 25 kB

En av de första butikerna vi hamnade på var Hanséns. De hade mycket trevlig personal och en hel del på rea...  Det blev en hel del inköp där. Det sista vi köpte i går kväll var en kabinväska för att kunna packa ner de kläder vi köpt.




Idag har vi hittat diverse saker till hemmet, bland annat en toasits i körsbär, en utetermometer och en ELEKTRISK FOTFIL (som jag har önskat mig SÅ länge). Filnamn: j0427586.jpg Nyckelord: ansiktsdrag, fotografier, kärlek ... Filstorlek: 193 kB

Köpte mig dessutom ett jättesnyggt halsband med svarta pärlor från SNÖ... Läckert!

Tack gubben för en mysig helg!
Tack för att du är lika tokig som jag!
 


Tack för lånet av bilderna;
www.e-news.name, http://www.gulasidorna.eniro.se/, http://www.bokahotell.se/, www.candyking.com, www.barometern.se

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Låter helt underbart! Jag har nog lite svårare att få med mig maken på shopping, men han lär sig! Man får locka med musikbutiker och indisk restaurang, då går det ganska bra... ;-)

2009-03-07 @ 19:14:10
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Evasjälv

Jag blev lite sugen på att testa något indiskt efter att jag pratat med dig så det blev tandorikyckling för mig (valde kokt potatis till... och det fungerade faktiskt). Ska testa riktigt indiskt nästa gång vi far till Luleå.

Hejs!

2009-03-07 @ 21:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0