Aftonklädsel

Filnamn: j0406212.wmf Nyckelord: folk, handlar, kläder ... Filstorlek: 36 kB
Filnamn: j0296968.gif Nyckelord: ångfartyg, farkoster, segla ... Filstorlek: 9 kB 
Det börjar dra ihop sig... om 11 veckor (och så där 7-8 kg) är det dags för kryssning med kaptensmiddag... vem vet, kanske det finns en och annan som funderar på att gå på bal också?

Jag har roat mig med att titta på en del klänningar på nätet och visst finns det ett och annat att välja på. Det känns bara så svårt att föreställa sig hur min fluffiga kroppshydda skulle te sig draperad med någon av dessa vackra kreationer... lite som oxfilé till Felix pulvermos...

              
Min favorit (finns tyvärr bara i brunt)!                  Ankis favorit!
http://www.blondyblacky.com/

Visst skulle vi bli fartygets läckraste pitebor i dessa klänningar?
Men det känns ändå som om jag borde prova min klänning i en butik...
har liksom inte riktig kropp efter storlek (inte ens vikt efter kön) om ni förstår vad jag menar?
Inte än i alla fall...

Filnamn: j0296992.gif Nyckelord: hälsovård, kondition, män ... Filstorlek: 8 kB 

Mer kläder kommer senare...
... för ni trodde väl inte att vi BARA skulle ha med oss ETT ombyte på resan?

Filnamn: j0283742.gif Nyckelord: bagage, människor, resenärer ... Filstorlek: 11 kB          Filnamn: j0283733.gif Nyckelord: bagage, bära, män ... Filstorlek: 19 kB 
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tack för tipset om klänningsbutiken på nätet! Jennifer ska ju ha något vackert till studentbalen, och här kan hon säkert hitta det! (Jag gillar också den svarta. Den verkar vara "tillåtande i modellen", som det brukar heta... M.a.o. kan man få vara lite fluffig i den.)

2009-03-12 @ 09:13:26
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Anonym

Jag tror att brunt skulle bli riktigt bra till dina ögon. Modellen var mycket fin. Lycka till med inköpen. Annars blir det väl många stunder i lite mer lättklätt? vi ses! Eva

2009-03-12 @ 16:43:30
Postat av: Evasjälv

Tack för kommentarer! Ska nog ändå beställa den bruna (svarta på bilden) och passar den inte mig så passar den säkert åt någon annan... den var då inte dyr. Kul när man kan hitta kläder som inte kostar "skjortan"...

Ha det mina vänner!

2009-03-12 @ 18:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0