Вон в правильном направлении? (Vann rätt låt?)

Filnamn: j0400812.jpg Nyckelord: flaggor, fotografier, nationella flaggor ... Filstorlek: 248 kB
В Швеции выиграла грант... 
(Ryska; I Sverige vann bidraget...)

- La Voix / Malena Ernman

Filnamn: SO02817_.wmf Nyckelord: högtider, Hushåll, jul ... Filstorlek: 51 kB

Jag hade önskat att EMD hade vunnit (blev 3:a) men jag hade mardrömmar om att Caroline Af Ugglas skulle vinna och det var ruskigt nära (blev 2:a)...

Resultatet av omröstningen var intressant, mycket spännande och helt oförutsägbart... men inte alls otippat. 
Jag önskar Malena Ernman, en värdig vinnare, lycka till i Moskva!



Malena Ernman - La Voix

Krya på er Eva och Per!
Synd att vi inte kunde träffas i kväll och heja tillsammans
men vi ser fram emot den innestående middagen hemma hos er senare i vår... Kram!

Filnamn: j0281042.wmf Nyckelord: doser, doseringar, flaskor ... Filstorlek: 38 kB 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag hade faktiskt en aning redan första gången jag hörde den vinnande låten att den kan faktiskt gå hem med sin udda men ganska intressanta sammansättning av schlager och opera. Är klart lycklig att Caroline inte vann även om låten tar sig när man har hört den några gånger, helst om man dessutom inte ser, utan bara hör den. Tack för omtanken av våra kraxande kroppar. Förhoppningsvis kanske influensavaccinet gör någon nytta, vi får se. Ser i alla fall fram emot ett kommande biobesök. Passa på att njuta av det som är kvar av helgen. Vi hörs!

Eva

2009-03-15 @ 15:54:08
Postat av: Evasjälv

Helt rätt... La voix har chans i Moskva, men det kanske Carro också hade haft men JAG gillar den inte. Bio nästa helg blir super, hoppas att ni är friska då.

Kram till er båda!

2009-03-15 @ 17:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0