BMI=OK



Jihaaa! - 8,3 kg i morse... 



Royal Caribbean... here I come!

Kommentarer
Postat av: Sandra L

Tack så mkt Eva :) jätte snällt att jag och Nadia får låna boken..det står mycket bra konkreta tips i den. Du ska få tillbaka den, när vi kommer å hälsar på, så du vet:) kan hända att det blir nästa vecka. ha de så jättebra! kram/ Sandra

2009-03-31 @ 19:28:09
URL: http://sandralofqvist.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Grattis - det där är en magisk gräns det också, på sitt sätt. Tyvärr är jag ovanför fortfarande. Nästan så att jag börjar tro på att pröva med soppmetoden som U.B. kört.

Du har väl köpt den lilla svarta?

2009-03-31 @ 19:33:44
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Mariann

Grattis! Du gör det jättebra!

2009-03-31 @ 20:15:52
Postat av: Eva själv

Hej Sandra! Vad kul att höra att ni har användning av boken. Vi syns när ni kommer och hälsar på... om det inte blir före påsk så får ni ha det så bra under påsken.

Kram från mig!

2009-03-31 @ 21:41:08
Postat av: Eva själv

Hej Gunilla!

Soppa är gott, men inte så ofta som varje mål, varje dag... men visst är det så att det kan fungera som en bra "kick-off". Den lilla svarta ska inköpas om sådär 5 kg till.

Ha det!



Hej Marianne!

Jag gör det faktiskt inte så förtvivlat bra som man kanske kan tro... har nog aldrig ätit så mångfa kakor per dag som jag gör nu, men skillnaden är att jag nu skriver upp och räknar varje tugga i kcal... Kul? Näe, men nödvändigt!

Ha en bra kväll!



2009-03-31 @ 21:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0