Lista

Ursäkta Sandra... men den här listan kopierade jag från din fina blogg... http://sandralofqvist.blogg.se/

Regler:
Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Lycka till!



1. Vad heter du?: Eva
2. Ett ord på fyra bokstäver: Egen
3. Flicknamn: Ellen
4. Pojknamn: Edvin
5. Yrke: Engelsklärare (varför inte?)
6. Färg: Ebenholts (svart)
7. Klädesplagg: Evas extra eleganta extravaganta coktailklänning
8. Mat: Emmenthaler fondue
9. Sak i badrummet: Eltandborste
10. Plats/stad: England i Europa
11. En orsak att vara sen: Efterlysning
12. Något man skriker: Elaka människa!
13. Film: Elefantmannen, Ett päron till farsa
14. Något man dricker: Earl Grey
15. Band: Evanescence, Evan, E-type, Eva Cassidy (kunde inte välja)
16. Djur: ET
17. Gatunamn: Eriksgatan (Kungens väg genom Sverige)
18. Bil: Etanolbil
19. Sång:  Eye of the tiger - Survivor



Sov gott...
och tack för alla goda råd kring mitt hår!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Kul! Den där kanske jag knycker av dig någon gång när fantasin tryter. (Ungdomarna har något liknande på Bilddagboken, men då ska man istället lägga in bilder enligt en lista. Kanske inte alltid helt upphovsrättsligt tillåtna bilder som används...)

2009-03-24 @ 23:01:18
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Lillebror

Vet inte om det om det kommer någon blogg idag, så jag får väl skicka en kramhälsning på din dag idag din lilla söta våffla (Jungfru Marie bebådelsedag) vissa påstår att det är våfflan som har namnsdag men jag tycker att det är Marie som har det idag... Så Grattis kära syster, fam hälsar åsså.

2009-03-25 @ 19:11:04
Postat av: Eva själv

Mycket har jag kallats men... lilla söta våffla... det var det gulligaste! Tack snälla, söta människor på andra sidan älven... Ni är bara bäst. När det gäller mitt bloggande så kan jag bara stolt konstatera att det har levererats (minst) ett nytt inlägg varje dag sedan 9 november, totalt 183 stycken... Det ni!

Pussar till er alla!

2009-03-25 @ 19:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0