Nya lägenheten

Filnamn: j0283932.gif Nyckelord: apparater, dammsugare, dammsugning ... Filstorlek: 5 kB  I dag har vi hjälpt Jocke med att flytta in i sin nya lägenhet, en mycket fräsch 2½ på Aronsgatan i Piteå. Behöver jag säga  att han är överlycklig? Men jag hoppas verkligen att att han kommer att få fortsätta jobba på Kappa till hösten, bo arbetslös i Piteå känns inte som något alternativ för honom, utan då drar han hellre iväg över Atlanten till USA och sedan studera... Jag håller alla tummar och tår... men jag vet att det inte ser särskilt lovande ut. Men det närmaste halvåret kommer han åtminstone att bo i sin nya lägenhet. Visst är den fin?

Klicka för större bilder!

    Filnamn: j0283907.gif Nyckelord: hushåll, kvastar, sopa ... Filstorlek: 5 kB            


Vi har hunnit mycket på bara en dag... och nu är vi välförkänta av en skön natts sömn... Jocke i nya sängkläder inköpta av syrran på Hemtex. Jobbet fortsätter i morgon:)  
Filnamn: j0365305.gif Nyckelord: barn, bebisar, fantasier ... Filstorlek: 9 kB  
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: mormor

Men Jocke vilken lägenhet , vilken dröm, och nära till allt . Ja du vad säger man, det är du värd och det är klart att du har kvar ditt arbete ,jag vet det, så du får bo kvar där, jag vet det. Hoppas du äter en bit av kakan ,som blev platt i brådskan ,va rädd om dej .kram mormor

2009-03-03 @ 08:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0