Shopping i Skeå

Filnamn: j0336413.gif Nyckelord: atleter, joggare, kondition ... Filstorlek: 4 kB I dag (torsdag) har jag och Milla shoppat i stan... åt henne. Hon köpte nya träningsbyxor, ny träningströja, sport-BH, strumpor och nya aerobicsskor... Mamma och pappa betalade kalaset! Själv köpte hon sig bland annat en kjol och en topp. Det är härligt att shoppa! Särskilt när det börjar närma sig vår...

I morgon (fredag) är det min och Uffes tur att shoppa för då ska vi till Skellefteå. Jag behöver nya byxor (de gamla, relativt nya jeansen, har blivit för stora) och Uffe sade sig behöva en arbets T-shirt! Som om det inte var nog så behöver vi köpa oss en ny toasits (den från IKEA var INTE hållbar). Hur ska vi hinna shoppa ALLT?

Tänk om det skulle räcka med dessa tre inköp... men jag skulle inte tro det! Det brukar bli både en och två och tolv extra saker som följer med av bara farten. Men kul ska det bli!

Sedan blir det väl en fika och lunch/middag någonstans... ska försöka hålla mig till de kalorisnålare alternativen.Filnamn: j0429955.wmf Nyckelord: kläder, körbana, kvinnor ... Filstorlek: 16 kB
 
Milla ska vara mannekäng i morgonkväll på Acusticum, Musikhögskolan för något skolprojekt. Hoppas att det kommer att gå bra (att du kommeFilnamn: j0284139.gif Nyckelord: affärer, affärsmän, framgångar ... Filstorlek: 23 kBr att kunna gå bra) och att Jocke (eller någon annan) kan ta några fina bilder åt oss. 
Filnamn: AG00213_.gif Nyckelord: bondgårdar, däggdjur, galopp ... Filstorlek: 11 kB

I övrigt hoppas jag att mina hästar ska sköta sig på  V75 i helgen så att vi kan köpa oss en liten sommarstuga vid havet.

 
Ha det som bara bäst (om än ni inte ska shoppa)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0