Springtime




- Och det är UNDERBART!



Filnamn: j0430191.wmf Nyckelord: 50:e, äktenskap, årsdagar ... Filstorlek: 51 kB ...och tack alla underbara kolleger från Bergsviksskolan för en jättetrevlig fest igår kväll!
Trevligt sällskap, god mat, vin, glada skratt, rolig underhållning... Vad mer kan man begära?
Filnamn: j0213528.gif Nyckelord: femtiotalet, fyrtiotalet, skyltar ... Filstorlek: 26 kB

 Grattis Kicki och Susanne (i förväg)!
Filnamn: j0238229.wmf Nyckelord: ballonger, fester, festliga tillfällen ... Filstorlek: 61 kB Ni är toppenfina tjejer (trots att ni är födda på 50-talet...)   
som jag är glad över att ha som arbetskompisar!
 
Kramar till er båda!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vaddå vaddå, TROTS att man är född på 50-talet?

Det var väl då man tillverkade högkvalitetsprodukter, slitstarka, pålitliga och med lång livslängd, till skillnad från 60-talets ohämmade slit-och-släng-mentalitet?! Jag säger bara: papperstrosor!

Trevlig helg!

2009-03-20 @ 19:16:31
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Eva själv

Gunilla... jag håller med... visst fanns det något speciellt med 50-talet (bilarna, musiken, min man, filmerna och så du förstås)... Men 60-talet var så mycket häftigare med flower-power, trädkramare, kollektiv, greenpeace, Kennedy, Marilyn Monroe, Beatles... Dessutom hade vi ju faktiskt månlandningen! Slå det om ni kan ni 50-talister!!!

PS! Förstod dina känslor idag... har upplevt detta många gånger. Hoppas att tankarna gick att släppa efter ett tag... DS.

Kram!

2009-03-20 @ 21:24:48
Postat av: Gunilla

50-talet minns jag inte mycket av. Men jag var tonåring på det glada 60-talet och fick faktiskt vara en del av ungdomskulturen och studentupproren. Jag var med när Beatles slog igenom. Jag shoppade på Carnaby Street 1968. Ni barnrumpor var ju bara - barnrumpor! ;-)

Jo, jag släppte dem ganska snabbt. Men insikten slår till då och då...

Ha det gott!

2009-03-20 @ 22:10:02
URL: http://husbyggarens.webbsida.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0