Saknar beskrivande ord...

Jag har dragit ut på tiden för mitt bloggande av en enda anledning... JAG SAKNAR ORD! Den resa som jag och Ulf har gjort tillsammans med våra vänner Per och Anki är den mest fantastiska resan man kan tänka sig. Att ens försöka återge den med några hurtigt kraftfulla adjektiv känns som en meningslös idé... Jag tror att några av de bilder jag har tagit berättar mer för den intresserade...

Läs broschyrerna, titta på Royal Caribbeans hemsida, se på våra bilder och bilda er en egen uppfattning om resans värde, dubbla sedan detta och ni närmar er sanningen... Jag kan bara säga, har ni möjlighet och lust att göra en sådan här resa, GÖR DEN...

Varsågod och häng med på en rundtur på båten. Bilderna från Barcelona, Villafrance på franska rivieran, Cagliary på Sardinien och Palermo på Sicilien får ni kanske se en annan gång... Upplevelserna från dessa ställen är fantastiska men bilderna i sig är inte särskilt unika och är nog kanske inte i allas intresse. Däremot är bilderna från båten "Navigator of the Seas" mer unika och speciella varför jag väljer att dela med mig av dem... Se och njut!

Klicka för större bild...

         
     
 
             
 
        

Grattis min gubbe, nu har du fyllt 50 år på det mest otroliga sätt man tänkas kan...
och det var du värd!
Tack Pelle och Anki för en fantastiskt trevlig resa...

Känslan sitter kvar länge...
//Eva

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det ser helt fantastiskt ut! Synd bara att det är en BÅT och inte ett vanligt stillastående hotell - hälsar en som blir sjösjuk i hammocken...

2009-05-31 @ 19:24:21
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Anonym

Så sant... men det finns åksjuketabletter.

Ha det!

2009-05-31 @ 21:33:54
Postat av: Eva själv

Båten hade ALLT, men saknade faktiskt en hammock... Så det finns hopp Gunilla!

Kram

2009-06-01 @ 07:14:24
Postat av: Anki

Jag kan bara instämma med att det är i princip omöjligt att återge resan.

Försökte idag på jobbet men man vet inte vad man ska berätta. Jag kom på mig själv med att bara säga att allt var så fantastiskt gång på gång.

2009-06-01 @ 22:12:55
Postat av: Eva själv

Jag har berättat och försökt återge resan flera gånger men som sagt; man saknar ord. Tänk vad tur att vi inte behöver försöka föreställa oss det hela, VI VET! Hoppas att ni hade det bra i "Estocholmo".

Kram Eva

2009-06-02 @ 22:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0