TACK älskade barn!

Filnamn: j0237789.wmf Nyckelord: Alla hjärtans dag, anteckningar, festliga tillfällen ... Filstorlek: 43 kB
 Ville så gärna tacka alla som har bidragit till att Uffes fest blev så himla lyckad och var rädd att glömma någon (hoppas inte att jag gjorde det...), Vad gjorde jag då? Jo jag glömde de som står mig närmast, mina älsklingsungar, som har varit med och planerat, handlat, packat, förvarat, tisslat & tasslat med mera tillsammans med mig. Er hjälp har varit ovärderlig och det vet jag att jag har sagt fler än en gång men jag har aldrig sagt det offentligt;
- NI HAR VARIT GULD VÄRDA! Dessutom har det varit så himla skoj att planera, skissa, skratta och fantisera kring hela 50-års grejen tillsammans med er... TUSEN TACK ni de finaste ungarna i världen!

Mammor gör så gott de kan, ibland gör de fel, men de vill alltid rätt!
Hör av er till mig när ni ska gifta er, ha 30-års fest, inflyttningsfest... vad vet jag... Filnamn: j0345015.wmf Nyckelord: hälsningar, hjärtan, kommunikation ... Filstorlek: 7 kB
Jag kommer först av alla, det vet ni!


Pussar och kramar!  
//MUM


- Å tack Milla för att du ska sköta bloggandet åt mig när jag är borta med hälsningar skriva av mig på SMS...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0