Kram

Jag fick detta mail från min kompis Eva...




Du  kommer till en tid i ditt liv när du  inser


vem  som betyder något...


vem  som aldrig gjorde det...


vem  som inte kommer att göra det...


vem  som alltid kommer att göra det...




Så,  oroa dig inte för människor i ditt  förflutna,


det  finns en anledning till att de inte finns med i din  framtid.






Jag har kommit till en tid i mitt liv (för ett bra tag sedan) när jag vet vem som betyder mycket för mig och som alltid kommer att göra det... mina barn, Ulf, min mor och far, min bror och min syster och deras familjer, mina nära släktingar och sist men inte minst mina vänner.

Kramar till er alla och tack för att ni finns!


En extra go kram till Jocke just idag... tänker mycket på dig!

En extra myskram till Milla som har fått ett mycket välförtjänt stipendium... Du är en fighter!

... och en speciellt hård kram till min mamma idag på morsdag! Du är den bästa av mammor!

//MUM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0