- AAAAAAaaooooiiiiiiiiihhhh!


Nu är vi hemma på Parkgatan igen med tvätt, rester, bilder i kameran och trevliga minnen (tack Eva & Per)... dessutom finns det en och annan fräken på mina kinder och det är härligt. Ulf däremot, han har nog drabbats av en omvänd Michael Jackson, han blir svart när första solen visar sig på hans annars så vita vinterskinn.

Jocke på sin 18-årsdag (19/6 2005) med kusin Ebba på gården hemma i Furulund.

Under helgen har sonen tagit hand om försäljningen av vår PGO moped som vi har haft ute på Blocket (blir ett bidrag till en cykel som tack). Nu är mopedtiden ett minne blott med andra ord, men ska man vara ärlig så behöver vi ingen moped som bor i stan och som har så nära till allting. Vad vi däremot behöver är motion...

Nu är det två veckor till Ulfs 50-årsfest och 2½ vecka till resan... Åååh vad kul det ska bli... Hoppas inte att svininfluensan ställer till det för oss bara. Men ställs resor in så är det bara att vara tacksam för att någon, som har koll på läget, gör något för att undvika vidare spridning och insjuknande.


Camillas och Emmas studentpresent är också klar och jag måste säga att jag har gjort ett bra jobb... men sen säger jag inget mer...


Filnamn: j0345315.wmf Nyckelord: kvinnor, personer, ropa ... Filstorlek: 15 kB
Med Ulfs present blir det svårare... Förslag mottages tacksamt.



  - AAAAAAaaooooiiiiiiiiihhhh!
(Vårskrik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0