hälsning

Som ni alla säkert vet så for mina kära föräldrar med trevligt sällskap iväg igår imorse till barcelona. och såklart ställer jag upp och är "vikarie" och skriver några rader medans de är borta, (har jag något val? haha) de ringde iaf igår när de var på arlanda och lät väldigt förväntansfulla och de förstår väll jag de, så som de har längtat! senare under kvällen fick jag ett sms om att de hade kommit fram. de hade då precis ätit och sett sig omkring, det var varmt trots att det var sent. de konstaterade att barca är väldigt stort och att det var mycket folk ute.

Tidigare idag pratade jag med mamma i telefon, under dan hade de åkt runt i en buss och tänkt försöka hinna med att se och uppleva så mycket som möjligt, då de redan lördag går på båten. När hon ringde satt de utanför barcelonas arena där det var nån slags marknad med massa fotbollsprylar, kan tänka mig att det gillades av min fader :)


kan väll inte förneka att man känner sig lite avis, hade väll inte varit helt fel att va där i värmen. men samtidigt så unnar jag verkligen dom den här resan och de är väll på tiden att de far iväg och gör något tillsammans utan oss "barn" för en gångs skull. så mamma och pappa, jag hoppas verkligen ni får en underbar och oförglömlig resa, för det är ni verkligen värda!

Tack för mig för nu! /Milla

Kommentarer
Postat av: Kicki

Men gullunge vad du är söt som vikarierar åt mamma.

Sköt om dig och ha det bara bäst.

Kram Kicki

2009-05-23 @ 00:39:15
URL: http://frallanlotta.blogspot.com
Postat av: Eva&Uffe

Hej var alskade unge! Tack for att du berattar for omvarlden vad vi har for oss! Battre vikarie far man leta efter:)

Love you!

Mum and dad!

2009-05-23 @ 12:40:50
Postat av: Milla

tack kicki, det ska jag! hoppas allt är bra med dig och att du inte heller glömmer bort att ta hand om dig själv:) Kram Milla

2009-05-24 @ 13:20:48
Postat av: mormor

Älskade MILLA vad fint du har skrivit om mor och far, man önskar att man vore med . Idag så blir ULF 50-år och vi har fått fira han i helgen som var , vi hade trevligt. Alla var med, milla jag kommer opp med PALT i slutet på veckan så får du bjuda dom på detta när dom kommer hem ,även jocke och du får, vi hörs och kram till dej, sköt om dej.

kram mormor.

2009-05-24 @ 18:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0